Bloggers

Monday, April 14, 2014

10.4.2014 : Adam turns 5 already

Happy birthday to u..happy birthday to u..happy birthday to Adam..happy birthday to u.. Waa waa waa..dah 5 tahun anak teruna saya yang sulung ni..cepatnya masa berlalu..rasa cam sekejap sangat dia dah 5 tahun..macam sekejap je dia membesar dari baby..belajar jalan..tup tup sekarang dah sekolah tadika..

Gambar masa baby dan umur setahun lebih


Birthday Adam sebenarnya hari Khamis last week tp hari ni baru sempat ibu mengarang entry kat sini..bz la kengkonon kan..takde buat majlis pape pun cuma potong kek je ngan adik..tempah kek minions untuk Adam dan Aqil sebab diorang peminat fanatik minions kan..so semalam dah potong kek sama-sama..tq kepada Ninie Cakes House kerana merealisasikan impian dak dua orang ni nak kek gambar minions..siap ada gambar diorang sekali kat kek tu..memang excited dan seronok la diorang semalam..

Kepada Adam..ibu dan baba bersyukur dikurniakan anak seperti Adam..walaupun kekadang tu Adam sedikit notti dan manja..terlebih manja kot dari adik..hihihi..ibu dan baba doakan semoga Adam membesar dengan sihat..jadi anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat dan jadi along yang penyayang buat adik..kami semua sayang Adam ketat-ketat till Jannah..




Terima kasih kerana sudi singgah sini

6 comments:

  1. semoga menjadi anak yg soleh yer Adam... InsyaAllah...

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir adam,
    moga jadi anak yang soleh
    di dunia dan akhirat, amiin :)

    ReplyDelete
  3. happy birthday adam =) semoga jadi anak soleh, berjaya dunia akhirat :)

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir Adam. Moga Adam menjadi anak soleh yang membahagiakan ibu dan ayah dunia dan akhirat.. Amin

    ReplyDelete
  5. Terima kasih auntie2 untuk ucapan dan doa..aminn

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...