Loading...

Bloggers

Wednesday, May 21, 2014

W.W : Puding roti simple dan sedap bersama sos kastard

Abaikan tajuk yang over ittew..menu minum petang hari ni..setelah sekian lama mengidam..

#moodmemasaktengahberkobar2


Terima kasih kerana sudi singgah sini

Friday, May 16, 2014

16 Mei 2014 - Selamat Hari Guru


Buat semua yang bergelar pendidik dan cikgu-cikgu yang pernah mengajar saya..terima kasih atas segala tunjuk ajar dan kesabaran dalam mendidik anak bangsa..hanya Allah swt yang mampu membalas jasa kalian.

Semoga kalian terus bersemangat dan cekal dalam melaksanakan tanggungjawab demi bangsa dan negara..


Terima kasih kerana sudi singgah sini

Monday, May 12, 2014

Sesekali ku rasa teringin

Nak makan macam-macam..menambah berat badan yang dah sedia berat..huahuahua

Asal masak kari ayam je mesti rasa nak makan roti jala..ate macam mana..yuk kita menjala..


Udang butter..1st time masak sendiri..Alhamdulillah menjadi..cari resepi yang paling simple kat Encik Google..credit tu empunya resepi..

Ketupat sotong versi kelate..hasil menyotong d mydin..kebetulan ada sotong segar dan besar..daku rembat sekilo dan ni lah hasilnya..

Alhamdulillah..masih diberi kemurahan rezeki dan dapat menikmati segala yang teringin..lupekan diet untuk seketika..muehehehe



Terima kasih kerana sudi singgah sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...