Bloggers

Friday, August 23, 2013

Aidilfitri 2013

Hai uollss..sihat ke semua..dah 2 minggu lebih Syawal baru terhegeh2 nak tepek gambar kan..huhuhu..

Camwhoring  masa odw balik dari menziarah kubur..tahun ni kami beraya tanpa ayah, ma, abg min dan abg zamri..terasa sangat lainnya..sedih dan macam tak complete je bila balik kampung hari tu..terasa sunyi je rumah kat kampung bila ma takde..walau apa pun kami harus redha , Allah lebih menyayangi mereka semua..Al fatihah..

Rumah pertama yang kami ziarah haruslah rumah mokcik iaitu adik ma..kemudian rumah mak ngah..lepas tu rumah kakak ipar saya..sebabnya rumah masing masing dekat dekat..so pergi sekali jalan je..
Gambar atas tu saya ngan kakak2 ipar, adik ipar dan anak2 buah..gambar bawah pulak barisan anak2 buah..

Masing masing kusyuk menjamu selera, antara menu rendang, lontong dan nasi impit, satay, nasi tomato, roti cicah kuzi, nasi dagang dan bermacan lagi..tak ingat dah gue..

ni kat rumah umie kakak ipar saya..dia masak nasi dagang..lepas kenyang melantak berborak la pulak deme..

Hari raya ke 2 kat rumah kakak..sebelah rumah je pun..dia masak laksa siam..korang penah makan tak laksa siam..sedap jugak la kalo kena selera
Lepas melantak laksa saya ke pasar beli lauk..sambil2 tu nak mencari lokcing @ sate ikan..muahaahaha..

Alhamdulillah ada rejeki saya..pakcik yang selalu jual lokcing tu meniaga..tak menang tangan ko dia membakar..sampai lokcing pun kurang masak sb customer ramai sangat..mana tak nya sorang order 5, 6 hinggit..saya order 15 hinggit..kekekeke
Ok la sampai sini dulu..sambung lagi nanti..bubye

Terima kasih kerana sudi singgah sini

1 comment:

  1. walaupun tanpa yg tersayang, raya tetap disambut dengan meriah...selamat hari raya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...