Bloggers

Saturday, April 19, 2014

Report card Adam untuk 3 bulan pertama

Hari Rabu lepas g amik report card Adam kat tadika..penilaian untuk 3 bulan pertama dia belajar kat situ..overall cikgu dia cakap dia menunjukkan peningkatan berbanding ngan mula-mula masuk dulu..Alhamdulillah

Kebanyakan penilaian mengikut subjek Adam dapat 2 bintang dan 1 bintang..ie buat ape-ape tugasan dengan bimbingan cikgu-cikgu. Tang hafazan dan iqra pulak still sederhana..kena hantar dia g kelas mengaji untuk mantapkan lagi bacaan dan belajar iqra..pergaulan dengan kawan-kawan adalah baik..nanti kita tengok perkembangan seterusnya bila cikgu wat penilaian kedua bulan Oktober..


Banyak perubahan dan perkembangan yang Adam tunjukkan sepanjang 3 bulan bertadika ni. Ibu dan baba sentiasa doakan Adam agar terus bersemangat untuk pergi sekolah dan belajar dan berjaya dunia akhirat..aminnn



Terima kasih kerana sudi singgah sini

5 comments:

  1. Alhamdulillah pembelajaran Adam makin baguskan, sekolah pun ada buat report card lebih terperinci walupun 3 bulan. Sekolah anak pun ada sesi perjumpaan tapi tak da kad penilainan.

    ReplyDelete
  2. Yup babypose memang terperinci dia punya penilaian..tu sy tak snap gmbr semua page sebab banyak. Utk penilaian kedua mungkin cikgu akan buat ujian..

    ReplyDelete
  3. in shaa Allah adam akan terus maju nnt

    ReplyDelete
  4. semuga adam jadi pelajar cemerlang nanti :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...