Bloggers

Monday, May 12, 2014

Sesekali ku rasa teringin

Nak makan macam-macam..menambah berat badan yang dah sedia berat..huahuahua

Asal masak kari ayam je mesti rasa nak makan roti jala..ate macam mana..yuk kita menjala..


Udang butter..1st time masak sendiri..Alhamdulillah menjadi..cari resepi yang paling simple kat Encik Google..credit tu empunya resepi..

Ketupat sotong versi kelate..hasil menyotong d mydin..kebetulan ada sotong segar dan besar..daku rembat sekilo dan ni lah hasilnya..

Alhamdulillah..masih diberi kemurahan rezeki dan dapat menikmati segala yang teringin..lupekan diet untuk seketika..muehehehe



Terima kasih kerana sudi singgah sini

2 comments:

  1. wah.. sedapnya... seronok dok umah sendiri... masak sendiri... kalau kat luar susah nak cari yang menepati citarasakan?

    salam kenal :D

    ReplyDelete
  2. Belum pernah makan ketupat sotong..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...