Bloggers

Friday, January 23, 2009

The Beginning..

Ni aku nak citer sal masa mula2 peknen dulu..
Masa tu dalam bulan 8 tahun lps..biasanya aku peod dlm tgh2 bulan gitu..tapi bulan tu dah lewat seminggu tapi tak peod2..hubby dah syak aku peknen..tapi aku buat donno je..ye la mana tau kot2 hormon tak stabil ke kan..lagi pun aku takde rasa macam loya, pening dan lain-lain tanda pregnant..

Tapi hubby memang confident aku pregnant dan waktu balik kerja 22hb Ogos 08 tu dia siap belikan pregnancy test kit tu suh aku test.Ingatkan nak tunggu pagi esoknya tapi dia tak sabar-sabar sesangat & suruh aku test time tu jugak and jeng..jeng..jeng...inilah keputusannya..


















POSITIVE aku pregnant our 1st baby..
ALHAMDULILLAH Bersyukur kami kepada mu Ya Allah..
Terima kasih kerana sudi singgah sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...