Bloggers

Tuesday, February 23, 2010

Pergi tak kembali..

Tanggal 19 Feb yang lalu jam 7.30pg..aku terpana seketika tatkala menerima sms dari adikku di kampung yang berbunyi.."Mok xdop doh"..(bahasa kelate) maksudnya nenek ku meninggal dunia meninggalkan kami semua menyahut panggilan Ilahi..kalo tidak silap saya umur arwah 80++..

Sebenarnya kami baru balik dari kampung 2 hari sebelum arwah nenek menghembuskan nafasnya yang terakhir. Arwah nenek saya sakit tua dah lama juga, alhamdullilah dia pergi hari Jumaat, semoga arwah terkecuali dari siksaan kubur..Amin.

Arwah nenek rapat dengan keluarga saya sebab rumah kami hanya bersebelahan. Sejak dia tak larat mak saya dan mak su saya lah yang banyak menjaga pakai dan minumnya seharian.Kami sekaluarga mendoakan semoga roh arwah nenek ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh..Amin..Al-fatihah.
Terima kasih kerana sudi singgah sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...