Bloggers

Monday, October 17, 2011

Keguguran

Haisshhhh..setiap kali memikirkan perkara di atas tension mak..mana tak nya masalah keguguran ni tak setel-setel walau apa cara dah dibuat tinggal potong pendek je yang belum buat lagi,sayang pulak nak potong bila rambut dah lepas paras bahu..Hadoyai..Ada tak sape-sape yang ada petua atau produk yang berkesan untuk atasi masalah ni, bagi tau saya okey..

Masalah keguguran ni pernah terjadi dulu masa Adam umur lebih kurang Aqil sekarang ni..lepas tu bila mak mengandung Aqil jadi ok..biasa la perubahan hormon kan..tapi yang membuatkan mak tension tu sebab rambut sangat la banyak dan bersepah-sepah kat lantai..penat hokey sampai nak kena vakum 2 hari sekali...mak ni dah la 'rajin' sesangat buka vacum tu..

Dah macam-macam syampu dah saya cuba untuk masalah hair fall ni tapi tetap tak berkesan..baru-baru ni saya cuba Evening Primrose Oil..ada sumber yang boleh dipercayai sarankan saya untuk amik EPO ni, banyak faedah dia untuk kaum wanita termasuklah masalah keguguran ni..tapi belum menampakkan kesan lagi..saya makan jenama Blackmores EPO + fish oil ( sila google untuk mengetahui faedah-faedah EPO dan fish oil ). Harap-harap berkesan la EPO ni..

Sila abaikan pemandangan kat belakang botol tu













Ada bodaks nak enterprame..kasi can lah

Terima kasih kerana sudi singgah sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...