Bloggers

Wednesday, August 8, 2012

Introducing baby Raqief Aiman

Assalamualaikum dunia..nama kite Raqief Aiman bin Mohd Zulkifli.. kite lahir 30 Julai 2012 yang lalu kat Hospital Kota Bharu dengan berat badan 2.5kg.. Selamat berkenalan semua..

day 1

Haa..ni lah dia si kenit Raqief..anak buah saya yang baru, yang ke 21 termasuk dengan sebelah En hubby..tahun ni je saya dapat dua anak buah baru, bulan Feb lepas dapat anak buah gegurl sebelah En hubby, yang ni boboy pulak..makin ramai la sepupu Adam dan Aqil..



Geram betul nak peluk cium dia..saya masih belum berkesempatan jumpa baby Raqief lagi..nak sangat balik kampung tapi apakan daya..tunggu raya haji nanti baru dapat peluk cium dia...bau baby baru lahir bestkan...saya sukeeee (^___^)

day 3..dah rentung sebab kena jemur..dia ada kuning sikit

Semoga baby Raqief membesar menjadi anak yang soleh buat mama dan papa ye..cayangggg dia..

Terima kasih kerana sudi singgah sini

4 comments:

  1. gaya standard baby tido, angkat tangan he3...

    ReplyDelete
  2. suka gambar yg no 2 tu...comel sangat :-)

    Jemput singgah ke blog saya untuk mendapatkan tips/produk/testimonial penyusuan, kecantikan & kolagen. Terima Kasih

    http://mama-iloveu.blogspot.com/2012/08/testimoni-4-oz-ke-7-oz-dalam-masa-2-hari.html

    http://mama-iloveu.blogspot.com/2012/08/8-panduan-memilih-kolagen-yang-baik.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...