Bloggers

Tuesday, May 14, 2013

Felt craft

Dah bermacam -macam jenis jugak produk felt craft saya dah jahit..seronok uollss..tak sangka pulak ada yang berminat dengan hasil craft saya..sekadar suke-suke je sebenarnya, kalo ada yang nak menempah saya terima dengan senang hati..cuma kalo nak tempah banyak kena bagi tau awal-awal la, kang tak terjahit pulak saya..hihihi

Kat bawah ni antara yang telah saya jahit sebelum ni, salah satu sebab belog ni menyepi ialah saya sibuk explore dunia felt ni lah..macam -macam benda menarik boleh buat dengan kain felt..hihi

3 sekawan, cube chick dan lady bug..

brooch saya jual Rm2 brooch kecik dan Rm3 brooch besar

pensel case

yang macam ni saya jual Rm7 
ukuran : 8.5 inci x 4 inci

adik ipar punya.. kalo macam ni saya jual Rm10
ukuran : 8.5 inci x 5 inci

coin bag ladybug saya jual Rm4
ukuran : 10.5cm x 10.5cm

keychain angry bird saya jual Rm3 sekor..

walaupun penat sebab jahit ngan tangan tapi sangat puas hati dan suke..suke..suke..
hari ni ada tempahan beg make up pulak..Alhamdulillah rejeki anak-anak..kalo ada yang berminat boleh la email ke saifulnida@hotmail.com.. harga boleh bincang kalo nak order dalam kuantiti yang banyak.. (^_^)


Terima kasih kerana sudi singgah sini

3 comments:

  1. gud luck ye..
    insyaallah bertambah2 rezeki nida...

    ReplyDelete
  2. cantik!! pandainya jahit.. kreatif lah :-)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum kak..lamanya xsinggah sini :-)
    cantik la felt2 semua tu kretip betul akak ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...