Bloggers

Friday, December 27, 2013

Lunch di Nemo's Fish and chip Cafe

Hai korang..lamanya blog ni terbiar..lappy ku rosak..anto kat HP tower repair kipas nga speaker. Nasib ada warranty lg sb masa beli amik extra warranty skali..so selamat le duit eden kan..hihihihi..tapi tak tau le bila siap..dah 3 miggu kot anta repair..huhhuu..sabo je lah..

Haa..ni nak citer sal makan fish and chips lagi kat korang..2 mgu lepas kot dah lupe dh..kitorg bawa anak anak lepak kat opis En hubby..sebenarnya bukan lepak kat opis pn..tak naik pun opis tapi singgah untuk tengok ikan dan makan je kat Plaza Mont Kiara tu.


Anak anak saya ni kalo datang opis En hubby akan jadi satu kemestian.. mesti diorang nak tengok ikan koi kat kolam bawah opis En hubby..kat bawah opis tu ada banyak gak la restoran yang menarik..salah satunya Cafe Nemo' s fish and chips ni.

Sambil anak anak tengok ikan kami melantak la kat situ. Hari tu saya try ikan dory..agak menarik dan mengenyangkan dan yang penting sedap..puas ati kot dgn harga dia RM18.++

Untuk fish and chips tu, ikan yang diorg guna adalah berbeza ikut hari..ada 3,4 jenis gak la cam dory, jenahak, dorado, kerapu..harga pun berbeza jugak ikut jenis ikan yang kita nak..


Nampak tak dalam gambar tu..besar ko portion ikan dia.. jenuh gak nak habiskan dengan fries lagi.. last sekali fries tu anak anak saya bagi ikan ikan tu makan..

En hubby plak makan spageti seafood marinara..sedap jugak.. ada sotong, udang dan isi ikan..semuanya fresh..Selain tu ada gak menu western lain yang agak menarik..InsyaAllah saya nak cuba kalo ke sana lagi..




Terima kasih kerana sudi singgah sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...