Bloggers

Friday, February 20, 2009

Check Up at 31 weeks

Rabu, 18.2.09 yang lalu ku pergi check up lagi untuk minggu ke 31. So the result as per below..

Weight : 70.5kg ( naik 2.3kg in 2 weeks )
BP : 120/80
HB : 11 ( alhamdulillah dah xcair lagi )

Then after check up kat Klinik Desa Budiman, aku kena pegi Klinik Meru untuk RCU kali ke 2. So jumpa doctor yang lemah lembut tu and dia bagi appointment untuk minum air gula ( MGTT test ) pada 6.3.09, sebab berat naik berlebihan kan.

Then dia scan sekejap untuk tengok jantung dan kedudukan baby.Jantung berfungssi dengan normal tapi kepala baby still kat atas which mean anakku is songsang...belum pusing lagi doc tu cakap. Aku dah naik risau sbb aku dah dipenghujung bulan ke 7. Semoga baby akan pusing nanti..amin..jangan lah buat mama risau wahai anakku.
Terima kasih kerana sudi singgah sini

4 comments:

  1. Hai Nida,

    I noticed u following my blog..Thanks sbb sudi bc my blog..

    Nway..we both are mama to be kan..

    ReplyDelete
  2. hai nida...

    lia pon baru perasan nida follow blog lia.... toche2... boleh la kita kongsi pengetahuan kan...

    jgn risau baby xpusing g sbb wpon ruand dlm 2daskit tp baby masih boleh pusing nnt... jgn risau k nnt baby kat dlm pon rasa xbest mummy dia susah hati.

    take care dear..

    p/s: breastfeed him/her after deliver k... estore lia ada breastpump kalau berminat nak tgk http://liaestore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hai Mrs Azmar..yup we're both mama to be..
    hopefully we can sharing info kat sini..

    ReplyDelete
  4. hai lia..saya memang selalu baca blog-blog yang story pasal pregnancy, parenting and kids ni..nak tambah pengetahuan kan..
    insyaallah memang niat di hati ni nak breastfeed baby nanti..semoga Allah murahkan rezeki..
    insyaallah kalau saya berminat dengan breastpump tu saya akan contact lia nanti..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...