Bloggers

Tuesday, January 17, 2012

Menu hari ini

Sudah makan tengahari? Saya baru lepas makan, si kenit baru je tido jadi boleh jenguk belog kejap. Menu hari ni Kuah lemak pucuk ubi, sambal ikan bilis petai, ikan masak kicap dan kerabu perut. Semuanya mak mertua saya yang masak, saya tolong ape yang patut je dan tolong makan..heheh





Sebenarnya saya teringin nak makan kerabu perut yang ma saya masak. Dah lama giler nak makan, sejak mengandung Adam lagi teringin nak makan tapi sampai sekarang tak kesampaian..kesian kan saya. Setiap kali balik kampung tak berkesempatan nak buat bersama ma sebab banyak agenda dan misi misi lain. Biasa la sekali sekala balik kampung ada je la yang nak dibuat. Hopefully balik cuti CNY nanti dapat la buat bersama ma, dah tak boleh tahan dah tahap kempunan dia sampai termimpi mimpi.. :)



Terima kasih kerana sudi singgah sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...