Bloggers

Thursday, September 27, 2012

Pancing dan piknik

Sebelum berakhir bulan Syawal yang lalu, kami sempat ke kolam exotic lagi yang terletak di Rawang..sebelum ni pernah bawa anak-anak mancing sini cuma masa tu just kami berempat je..kali ni dekat 20 orang jugak member-member En hubby yang join ..so siap berpiknik dan bbq la kami..sampai kat kolam lebih kurang pukul 7.45 pagi, masa tu dah ada beberapa orang pemancing yang sedang memancing..

Lepas dah bincang dengan tokey kolam, kami pun setting la tempat untuk bbq, yang lain sibuk setting pancing masing-masing..rugi la kalo lambat sebab kolam berbayar kan..lagi pun ikan-ikan kat situ feeding frenzy cuma naik tak naik bergantung kepada terror atau tak berlawan dengan ikan..kikiki

Jom layan gambar je lah, malas nak taip banyak-banyak..korang pon mesti bosan baca saya membebel kan..

Sekitar kolam yang mendamaikan

Dah hbs bakar

Kena dah..

cer teka ikan ape yang kena ??

Encik keli.. tak ingat brape kilo.. ( Gambar ni saya amik dari FB kwn hubby sebab tu ada watermark, saya punya terdelete..huhu )

kena lagi..

keli lagi..dah macam retis abang kita sorang ni..hehe

santai-santai sambil memancing

ni aktiviti Adam dengan Aqil...sudahya mati anak ikan yang nak di buat umpan tu..sabor je lah

ikan jelawat

En hubby dengan hasil tangkapan seterusnya..pacu

Sebelum balik, Aqil bergambar dengan kakak comel ni..anak kawan En hubby, lupa nama kakak ni..

Banyak jugak sebenarnya hasil tangkapan hari tu macam red tail cat fish, labi-labi pun ada yang diorang dapat tangkap tapi saya tak sempat ambil gambar sebab saya sibuk mengenyangkan perut saya dan bertukar-tukar cerita dengan isteri-isteri kengkawan En hubby, gambar makanan pun saya lupa nak snap..next time ada rezeki kita datang lagi..

Terima kasih kerana sudi singgah sini

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...