Bloggers

Thursday, November 29, 2012

Kart's Pizza untuk minum petang

Adam punya feveret food pizza..mat saleh la kunun kan..1st time beli kart's pizza ni sebab saya malas nak menguli..rasa dia ok la, not bad..sekotak ada dua keping pizza..harga RM belasan ringgit..lupa sudah harganya.. paling malas saya pernah buat pizza untuk Adam guna roti gardenia pastu letak hotdog ngan cheese dan sapu sos sikit..tapi Adam tak suka sangat sebab roti tu jadi keras dan garing bila bakar..pemalas kan ibu Adam..

*google*
Ni lah rupa dia, banyak jual kat pasaraya..saya beli yang chicken mushroom jugak, kalo suka cheese boleh la tambah cheese kat pizza tu sebelum bakar..topping dia selain cheese ialah hot dog, chicken floss dan ada la mushroom sikit..ala-ala terasa je..kalo buat sendiri boleh la letak banyak kan..

close up sikit la..kalo korang nak try sila lah beli kat pasaraya berdekatan..saya suka, haruslah saya beli lagi lepas ni, senang keje ibu xyah nak uli-uli main tepung .. terukkan penyakit malas saya ni..

inilah bodak yang suka makan pizza..

Terima kasih kerana sudi singgah sini

4 comments:

  1. kart's punye pizza segera mmg sedap...

    saya penah try jusco's selection - pun sedap jugak!

    isk...suma pun saya suka lah. hihi~

    ReplyDelete
  2. Humaira x minat pizza. Mak pak dia yg suka. Selalu i deluvery dominos. Dulu rajin beli roti pizza kt bakery, balik wat toppung sendiri

    ReplyDelete
  3. sy pnh gak mkn tp xkene selera la plak... rs nak mkn yg pizza hut je... hahhah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...