Bloggers

Wednesday, September 5, 2012

Shiseido Peel Off mask

Sape pernah pakai masker muka shiseido ni? Saya sekarang pakai mask ni la dan sangat berpuas hati dengan kesannya..Ada 2 jenis mask yang saya dah cuba, black mask dan naturgo.. kedua-dua mask ni memberi kesan yang best dan saya suka sangat lepas peel off mask tu, blackhead dan whitehead semua keluar, kulit rasa lebih lembut dan halus serta lebih cerah dan tidak berminyak lagi..cewahhh dah macam iklan pulak..hihihi


Saya beli mask ni dengan sepupu saya masa balik kampung hari tu, dengan harga cuma RM2.50 sepeket..
1 peket mask tu untuk penggunaan sekali je kalau pakai untuk seluruh muka, tapi kalau pakai kat hidung je boleh pakai 3,4 kali..sangat jimat..biasa saya pakai scrub untuk muka, lepas pakai mask ni dah tak payah scrub lagi dah sebab rasa licin je kat kawasan hidung..sukeeee sangat tau..

Kat bawah ni gambar masker yang saya dah pakai..kalo korang teliti betul-betul boleh nampak ada bintik-bintik putih kat masker tu..lepas ni tak payah nak buat facial selalu dah, biasanya saya ikut MIL saya pergi buat facial 1 bulan sekali..hehe

Ni adalah masker yang pertama sekali saya pakai lepas beli dengan sepupu..memang keluar whitehead tu..sekarang ni saya pakai 2 minggu sekali..dan whitehead dah berkurang, tak banyak macam dalam gambar ni dah..best je rasa..


P/S : Kalo ada sesapa nak try boleh je order kat saya..atau nak order direct ngan sepupu saya pun boleh..dekat facebook pun ada orang jual masker ni..
Untuk kesan yang lebih optimum..wapkan dulu muka kita lebih kurang 10-15 minit dengan semangkuk air panas untuk membuka liang-liang roma, lepas tu baru pakai mask ni..hasil dia memang memuaskan.


Terima kasih kerana sudi singgah sini

6 comments:

  1. I nak order dari u lah yus..nnti u dtg umah i kita roger k

    ReplyDelete
  2. bagus ni... sy biasa duk pakai yg tempek kat idung tu je nk buat bintik2 putih tu...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. nak beli.. satu pek rm 2.50 ke? send me detail k.. trailingveil@gmail.com tq..=)

    ReplyDelete
  5. sya beli dekat pasar mlm sepeket seringgit ja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah mask ni memang dah murah sekarang dan senang nak beli..masa mula2 keluar dulu ada yang jual smpi sekeping 5hinggit..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...