Bloggers

Friday, March 16, 2012

Assalamualaikum dunia

Day 1

Nama kite Qaseh Dania Eleesya..umur kita baru 19 hari..kite lahir 27 Feb yang lalu kat Hospital Sungai Buloh..Selamat berkenalan semua.. :)

15 hari

Keje dia tido je, tak banyak ragam budak kecik ni, senang nak berpantang

Haa..ni lah dia anak buah saya yang baru lahir, baby Dania..anak buah kedua sebelah suami, total anak buah jadi 20 orang semuanya..kopak jugak time raya nih Insyaallah sorang lagi bakal menyusul bulan Ogos nanti, yang tu sebelah famili saya kat Kota Bharu..semoga selamat semuanya nanti..

Cerita pasal anak buah ni, sebenarnya anak-anak buah saya kebanyakannya dah besar..dah kawen pon dah sorang, Januari tahun lepas..cucu saudara je belum ada lagi..tak sabar jugak nak timang cucu saudara..tapi belum ada rezeki sebab si suami dan isteri terpaksa berjauhan. Wife anak buah saya tu cikgu, dan sebulan lepas kawin dia dapat tawaran mengajar kat Sarawak, nak mintak tukar paham-paham sendiri lah..dugaan la kan buat mereka..Apa-apa pun kami sekeluarga sentiasa mendoakan mereka cepat-cepat dapat baby..

 Umar, anak buah saya yang paling tua..umur dia 25 tahun dah sekarang ni..hampir sebaya dengan saya..hihihi

Kenangan masa si Umar kawen..saya yang kat depan pakai baju purple tu, muka tercover ngan tangan pulak.. sedang peknen Aqil 6 bulan..yang berderet lelaki-lelaki kat depan tu anak-anak buah saya, dah besar panjang masing-masing..saya sempat mengasuh 2 orang yang pakai baju oren dan merah masa diorang umur 3-4 tahun, masa tu saya baru habis spm..:)

P/S : Selamat berhujung minggu semua..saya nak ke Port Dickson esok bawa anak-anak jenjalan. Kebetulan nak anta baju adik saya kat Senawang, so sambil menyelam minum air la kan..;)

Terima kasih kerana sudi singgah sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...