Bloggers

Tuesday, February 26, 2013

Menu lunch hari ni

Hai korang..dah lunch ke semua..saya baru je setel lunch dan tidokan si kenit..abang long Adam takmo tido sibuk tengok katun pulak lepas makan tadi..korang makan ape hari ni? Rumah kami hari ni mak mertua yang masak lunch..bestkan tinggal ngan mak mertua boleh makan masakan air tangan mak selalu, mak mertua pun mak jugak hokey..saya pun masak jugak tau..bukan la keje makan tido je kat rumah ni..hehehehe.. Sebenarnya kitorang masak ikut giliran..macam saya turn saya masak hari Isnin ngan Rabu..hari lain tu mak mertua gilir ngan adik ipar saya..haaa, camtu lah baru harmoni kan..muehehehe..Jom tengok ape mak mertua saya masak hari ni..

Ikan celup tepung..ni kalo dapat meratah 5 ekor pun tak perasan.. ayam goreng dua ketul tu perangat semalam punya.. budak-budak la makan ayam tu nanti

Kari ikan bawal dengan bendi.. takde bendi rs macam tak lengkap kari tu

Hati lembu goreng..dah lama tak makan sejak raya haji hari tu.. abaikan minyak yang berladung itu ..mak mertua saya kalo masak memang pakai minyak banyak.. adik ipar saya selalu bebel..tak elok kan minyak banyak..

Kacang panjang buat ulam..sambal belacan tak dok pulak hari ni..

yang ni dah selamat masuk perut..Alhamdulillah..

Ok la korang, sampai ketemu di lain entry..daaaaa



Terima kasih kerana sudi singgah sini

7 comments:

  1. amboi sedap sedap makanan... folow awak jugak

    ReplyDelete
  2. Sedappppnya menu lunch harini ^_^ Baru je abis lunch jugak ni ;)

    ReplyDelete
  3. Ada sambal belacan tu lg terangkat tu
    Hehe

    ReplyDelete
  4. Sedap nya.. sambal belacan tu buat buka selera..
    dah lama tak makan kari..;)

    ReplyDelete
  5. Sedap..untung ada mertua yg dekat

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...