Bloggers

Wednesday, April 17, 2013

Ber felt craft la pulok

Sekarang saya jarang update belog sebabnya saya ralit menjahit..hihihihi..tetiba rasa nak berfelt craft pulak sekarang ni..comel uolls bila dah siap jahit..sebenarnya saya plan ngan kakak ipar saya projek felt ni, selain isi masa lapang kami amik jugak tempahan dari kengkawan kalo ada yang berminat..kakak ipar saya dua tahun lepas dah berkecimpung dalam bidang ni dah tapi sejak dia bersalin terus stop..sekarang ni nak stat balik la.. Jom tengok hasil felt craft yang saya dah jahit..

Brooch bunga kemboja

hair clip strawberi

hair clip crown

hair clip bunga

keychain love dan nama..yang ni tak sempat pasang besi keychain lagi..

yang ni tempahan oleh anak jiran saya..saiz keychain ni lebih kurang besar tapak tangan

paper clip

Banyak lagi lah yang saya dah jahit tapi tak sempat nak snap gambar..rasa puas bila dapat buat benda camni..memang ralit dan tak sedar masa berlalu..tapi kekadang dengan karenah anak-anak bujang saya tu tergendala jugak aktiviti menjahit..so tunggu time diorang tido baru leh fokus betul-betul..kalo korang berminat nak order ape-ape ngan saya boleh email je ke nidamohd00@gmail.com atau saifulnida@hotmail.com  dan bagi tau ape korang nak order..ok lah sampai ketemu lagi..In Shaa Allah ada masa saya update lagi hasil felt yang saya dah jahit..

Bubye


Terima kasih kerana sudi singgah sini

2 comments:

  1. cantik..sambil berhobi sambil berbisnes ok gak ni...gud luck ye nida..

    ReplyDelete
  2. Cantik. Klip rambut warna biru polkadot tu berapa rm?ajar i jahit yus. Haha. I byk kain felt, dulu rajin gak buat pastu dh ada baby malas. Bolehla ku sambung blik felt niC

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...