Bloggers

Thursday, October 18, 2012

KL Burger Bakar Di Bukit Jelutong

Sape dah try KL beger bakar ni..hehehe...saya baru berkesempatan Jumaat lepas..sebenarnya dari bulan lepas dah tau KL beger bakar ada buka cawangan kat Bukit Jelutong..masa tu kebetulan gi beli barang kat My Mydin, ternampak gerai diorang kat sebelah kedai stationary apa tah namanya..tapi tak buka masa tu sebab siang kan..so tengok diorang ada letak no fon untuk order..

Jumaat lepas dah plan awal-awal la nak try beger tu sebab malam tu nak g beli barang kat Mydin kan, so dalam kul 6 petang camtu saya try call untuk order..lega sebab diorang pick up menandakan diorang dah buka kedai lah kan..bukan apa sebab saya tak tau diorang start pukul berapa..saya janji nak amik kul 9 mlm.. tepat seperti yang diorang janjikan pukul 9 diorang sms bagi tau beger dah siap..saya masa tu memang dah on the way nak g amik lah..

Nih berger yang saya order..nama dia KL Gangster, harga RM 7 tapi sebab saya tambah cheese so kena tambah RM1..rasa dia boleh tahan la..daging pun tebal..nama yang paling tak leh tahan tu..nasib baik lepas makan tak jadi gangster..hihihi..

Lagi satu saya order nama dia KL Menjerit..tapi gambar sudah rosak daaa..ni lah yang selalu menjadi kemarahan saya kalo amik gambar ngan henset..tetiba gambar tu takleh tengok, bengang tau..hurmmm...back to citer pasal beger..yang ni dia ada letak udang sekor dan telur..harga dia RM9 + RM 1 sebab letak cheese..bagi saya, saya lagi suka rasa daging beger KL Gangster berbanding dengan KL Menjerit..tak tau lah tekak korang kan..untuk tau korang kena cubalah..En hubby pulak kata biasa je, takde yang special pun..dia kata tak rasa macam makan beger, sebab macam lain ckit katanya..habis rasa macam makan ape b..makan nasi ????? En hubby ni memang tak berapa minat kalo beger-beger ni..so tak leh mintak pendapat sangat dari dia, jangan marah ye b...muehehehe

Selain dari Bukit Jelutong ada banyak lagi cawangan yang diorang dah buka sekitar KL dan Selangor ni..Kalo korang nak tengok senarai cawangan dan menu yang ada boleh klik sini . Sesape yang tinggal berdekatan dengan Bukit Jelutong kalo nak order awal boleh call no ni 0137555181
So tak payah la nak tunggu diorang masak dan beratur lama-lama kan untuk beli beger..

Terima kasih kerana sudi singgah sini

2 comments:

  1. sana sini cete burger bakar kn?bile lah dya dpt mkn ni..

    ReplyDelete
  2. sy xdpt merasa lg... xtau nak cr mana... slgr n kl tu jauh sgt...hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...