Bloggers

Wednesday, October 24, 2012

Perhatian kepada pengguna produk Acai beri



Sape ada makan produk acai beri ni..sila take note ye semua..Ni keratan surat khabar Metro hari ni.. Dah dua kali keluar berita pasal produk pelansing Acai beri ni.. Minggu lepas kalo tak silap paper Metro hari Jumaat 19.10.12.

MIL saya pun makan sebenarnya acai beri ni..dan dia baru je beli botol ke tiga minggu lepas.. baru je makan 2,3 biji..sayang je..sebab bila dah keluar berita ni, tak berani la dah nak makan..berani mati betul kalo teruskan makan jugak kan..

Tapi produk ni betul-betul berkesan ke? Masa MIL saya start makan tu, bulan puasa..turun jugak berat dia 2,3 kilo..sekarang dia kata macam takde turun dah..just maintain je.. Ada jugak member-member saya yang makan..diorang kata biasa la produk yang berkesan biasanya memang mengandungi bahan berbahaya..gilo ko apo..tak sanggup la den..biar la gemuk pun daripada membahayakan kesihatan..lebih baik diet secara sihat ngan excercise..rasanya itu lagi elok kot daripada makan produk yang ada bahan berbahaya kan.. tepuk dada tanya hati.. (^_^)

Terima kasih kerana sudi singgah sini

6 comments:

  1. nasib baik tak makan acai berry ni...tapi ramai gak member2 yang makan katernyer berkesan...kalo berkesanpun kalo memudaratkan badan baik tak yah..kan

    ReplyDelete
  2. wah..kn hati2 nih..walau saya xmakan benda tuu..tq berkongsi

    ReplyDelete
  3. sy ni bkn setakat xmkn tp xkenai plak produk ni.. lg parah.. hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...