Bloggers

Friday, October 19, 2012

Sape nak FM Tambun ????

Okeyhhh..seperti yang dijanjikan saya mencari pemilik-pemilik kepada fridge magnet yang saya beli masa g jenjalan kat Tambun dan Ipoh baru-baru ni.. So sesape nak FM tu sila tinggalkan komen dan link belog korang kat petak komen di entry ni..dan korang mestilah follower belog saya..hihihihi

Pemilik-pemilik FM tu akan di pilih berdasarkan oleh cabutan undi yang akan di cabut oleh Adam dan Aqil..Sebab kan FM tu ada tiga so ada tiga pemilik yang saya cari..so sapekah yang bertuah ittew..tungguuu.. 


Pencarian pemilik FM ni akan berakhir pada hari Jumaat bersamaan 19.10.12 pukul 6 petang.. Keputusannya akan diumumkan InsyaAllah Isnin depan..harap maklum..

Terima kasih kerana sudi singgah sini

11 comments:

  1. salam...saya nak juga FM tu...alhamdulillah klu dapat
    http://onlinedotbiz.blogspot.com
    http://azuecollection.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Saya nak, saya nak !!!

    http://lizayati.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. nak....ngeeee...

    www.gadisbunga.com

    mekasih!!!

    ReplyDelete
  4. ish..nak gak..saya ni nama jer asal perak tapi tak pernah sampai pun kat Tambun tuuu...

    http://miaduniaku.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Menarik!! Nak jugak :-) alizahsain.blogspot.com
    Thank u in advance :-)

    ReplyDelete
  6. js pun nk jugak lah...^^
    cantik jugak kalau dpt letak kt freezer buruk js ni...hihi

    ReplyDelete
  7. wani nak jugaaaa hehe

    http://winkwinkwinky.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. nak cuba nasib gak lah.. hihi

    http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. salam nak join jugak la...
    http://www.mummycute.com

    ReplyDelete
  10. jom baca 8sebab kenapa foundation anda harus dibuang.
    http://payunghitamputih.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...