Bloggers

Wednesday, January 2, 2013

Dinner kat Ruen Thai Corner

Sebenarnya saya teringin nak makan nasi goreng kampung..mula-mula plan nak gi Bukit Jelutong je..pastu En. Hubby ajak g Saujana Utama sebab dia nak gi bank kat situ sekali..so lepas siap urusan bank..kami pegi Ruen Thai Corner ni..menu restoran ni kebanyakannya ala-ala thai la.. Ada Nasi Ayam Krabi, Nasi Ayam Ruen Thai, kerabu mangga dan somptam dan macam-macam lagi lah..

Restoran dia sebaris dengan My Mydin dan KFC..ada no fon kat situ so boleh call untuk tempahan awal..

Lepas dah order melangut la dulu sambil tunggu makanan sampai..masa ni Adam ngan Aqil behave la lagi..setengah jam kemudian mula la masing-masing tunjuk perangai..

Si kenit ni pula pantang nampak abangnya jalan-jalan kat dalam restoran tu mula la memekak taknak duduk kat baby chair tu..ini bodak sekarang sangat susah mau makan..sabar jelah..

Ni lah nasi goreng kampung yang saya order..malangnya tak menepati kehendak saya..kurang pedas..eh, tak pedas langsung kot sebab Aqil makan selambe je..rasa tu dah ada cuma tak pedas..so tak kick la kalo nasi goreng kampung tak pedas kan uollss..tapi habis jugak la saya bedal, takkan nak membazir lak..

Bubur nasi ni En hubby yang order..antara bubur nasi tersedap saya penah makan selain bubur nasi McD.. En hubby makan pun tak pelawa saya..senyap-senyap je takut saya mintak..tapi sempat jugak la saya rasa sesuap..ada isi ayam ngan telur masin..susah jugak nak cari nasi bubur yang kena ngan tekak..so sekarang dah tau nak cari kat mana incase kalo tetiba mengidam kan..^_^

Ni tauhu bakar..saya yang order, memang peberet saya tauhu bakar ni..boleh tahan jugak la kena dengan kuah dia..licin jugak saya bedal..Thanks En hubby sebab belanja makan kat situ..belanja anak -anak dan isteri makan pun satu ibadah.. muehehehehe


Terima kasih kerana sudi singgah sini

5 comments:

  1. wahhh...ada tauhu bakar! dan bubur nasik yang sedap! boleh la terjah balik KL nanti!

    ReplyDelete
  2. uishhh moi (nasi bubur) tu nmpk menarik la... lelebih ada telor masin tu, nyummyyyyy

    ReplyDelete
  3. sedap nampak tauhu bakar tu..
    salam kenal

    ReplyDelete
  4. NASI GORENG KALAU TAK PEDAS MMG TAK SEDAP KAN..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...