Bloggers

Wednesday, January 16, 2013

Mamee Chef perisa Tom Yam Thai

Hari ni nak citer pasal maggi pulak..sape tak suka makan maggi ??? Memang lah tak berapa elok untuk kesihatan tapi saya tak tau la camne nak elak dari makan maggi ni..pantang nampak kat pasaraya mesti nak beli..sebulan dua tiga kali jugak makan maggi sampai anak-anak pun jadi suka makan maggi..kadang-kadang tu makan sorok-sorok sebab takut anak-anak nampak kalo dah kerap sangat..tak nak la biasakan diorang makan maggi ni.


Ni maggi terbaru keluaran mamee..nama dia Mamee Chef, ala yang duk iklan kat TV, Chef Ismail yang masak tu...saya dah cuba, dan memang sedap..cuma ada perisa Tom Yam Thai je..boleh dibeli di pasaraya berdekatan..


Apa yang menarik dalam peket maggi tu ada sayur dan udang yang dikeringkan..yang lain tu biasa la serbuk sup dan perasa dia..

kasi close up sikit udang ngan sayur..daun limau purut pun ada uuollsss..


bila dah masak atas dapur jadi la camni..nampak tak udang tengah berenang tu, ngan daun limau purut sekali..saiz maggi dia agak besar sikit dari maggi biasa..

kasi close up lagi..kalo terliur pi beli sekarang mamee chef kat pasaraya berdekatan anda..muahahahaha


Terima kasih kerana sudi singgah sini

6 comments:

  1. Pergh..!!! Mmg kene p beli ni
    Terliur sudaaa

    ReplyDelete
  2. sila jawab dengan jujur....sedap tak? i mean...sedap sangat sangat tak??

    *air liur dah nak berjejeh dah nihh!

    ReplyDelete
  3. nk try masak lah mcm nih..cm sedap jek..
    balik kje nk pi kdai pak dollah..:)

    ReplyDelete
  4. Hi you ols, nih mee segera dari Mamee, bukan Maggi. Tak Sama jenamanya..hehe memang pon best. i dah cuba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah memang la jenama dia mamee..kan tajuk dia tu mamee chef..saya ni semua mee segera saya panggil maggi tak kira la brand mamee ke, ruski ke. adabi ke..hehehe

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...