Bloggers

Friday, January 18, 2013

Sepetang di taman

* Entry peram*..masa tengah godek-godek belog semalam baru perasan rupanya ada beberapa entry terperam kat deraf..saya pun tak ingat nape terperam kat situ..tapi takpe la saya tetap nak publish untuk kenangan di masa depan..muehehehehe

Entry ni sebenarnya nak citer pasal main taman dengan anak-anak..sebenarnya salah satu tujuan saya berblog adalah untuk saya abadikan gambar -gambar bersama orang-orang tersayang dan orang-orang disekeliling saya.. ofkos sebagai kenangan anak cucu cicit la kan.. selain tu untuk back up gambar-gambar tu daripada hilang..bukan hilang kena curi ke hapa..sekarang ni gambar semua dah tak pakai filem kodak macam dulu..so kalo tak cuci dan just peram dalam laptop atau ext hard disk..silap haribulan lappy kena format atau hard disk buat hal..habis semua gambar hilang kan..sekurang-kurangnya ada la kenangan kat blog..tu pun selagi blog ni masih wujud la..sebenarnya pernah berlaku la kat saya..sedih sangat sebab banyak gambar hilang..huwaaaaaaaaaa

Ok la berbalik pada cerita asal..saya pun tak ingat kitorang bawa anak-anak main taman ni bulan berapa..yang pasti tahun lepas lah..hehehehe..ni pun dah lama tak bawa diorang main playground depan rumah sejak bermulanya musim hujan baru-baru ni..seminggu dua ni dah tak hujan..lepas ni boleh la main playground balik..kalo pegi giant atau mana-mana yang ada indoor playground tu bagi la juga diorang main sekejap..macam panjang pulak saya membebel tah hape-hape..korang tengok gambar je lah..

Adam la yang paling seronok kalo pegi ke taman.. tapi Adam ni kalo dah bawa ke taman tu tak reti nak balik bila dah sampai time balik..mula la dia buat drama swasta kat taman tu..sebab tu la jugak saya jarang bawa dia ke taman..cettt alasan je ibu ni kan Adam..

Aqil perati je jadi penunggu setia si abang..tapi sekarang dia pun bukan main seronok kalo dapat main gelongsor ni..

main jongkang jongkit pulak..muka serius je..takut kot..muehehehehe

saya ngan En hubby pun terpaksa main jugak nak bagi benda alah tu bergerak..

oarng lain dah turun..dia takmo turun..

pastu main buai pulak..

nangis sebab terjatuh..adat bermain la anak oi..mesti ada jatuh punya..

3 orang bodyguard kesayangan saya..

lepas dah puas main taman kena upah la pulak..makan eskrem dulu sebelum balik ke umah..

Adik pun taknak ketinggalan makan eskrem jugak..sudahnya saya yang kena habiskan.. nanti ada masa kita ajak baba main taman kat depan rumah lagi ye anak-anak..


Terima kasih kerana sudi singgah sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...